A0:  معنای اصلی نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

معنای اصلی نارسایی مزمن کلیهنارسایی مزمن کلیه مجموعه ای از علائم است که به عنوان یک نتیجه از مرگ نفرون در هر بیماری کلیوی پیشرونده توسعه است. کلیه نقش مهمی در حذف متابولیت و سموم مختلف بازی کند. با توجه به ظرفیت های جبرانی نقص عملکرد کلیه ممکن است بدون علامت باشد تا اواخر مرحله است. با کاهش ظرفیت جبرانی کلیه در بدن است تاخیر اوره، کراتینین و سایر محصولات متابولیک وجود دارد و افزایش غلظت آنها در خون.

بروز نارسایی مزمن کلیه 200-500 در هر 1 میلیون نفر جمعیت است. در حال حاضر، تعداد بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه را افزایش می دهد در سال های 10-12٪.

هنگامی که نارسایی مزمن کلیه مرحله که در آن روش محافظه کار دیگر قادر به اختلالات متابولیک جبران می رسد، شما نیاز به درمان به جای عملکرد کلیه ها.

همودیالیز درمان اصلی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage است. همودیالیز بر انتشار از خون را از طریق غشاء نیمه تراوا به اوره مایع دیالیز، کراتینین، اسید اوریک و دیگر مواد که در خون باقی می ماند در اورمی است.

در مرحله اولیه، از ورود بیماران در برنامه دیالیز، به عنوان مثال، جلسات همودیالیز در روز برای 2-3 ساعت انجام شده است. در پایان دوره از همودیالیز فرکانس تطبیقی ​​و مدت زمان آن متفاوت است. همودیالیز 2-3 بار در هفته و مدت زمان خود را از 4 تا 6 ساعت تغییر می کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,معنی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815